۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
کد خبر: 377448

اخیرا بلاگی به نام “Designe by Hege” نمایی از طرح مفهومی اسمارت فونی را منتشر کرد که دارای نشان و طراحی خاص بوگاتی است

اسمارت فون بوگاتی هم در راه است+تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، گرچه تولیدکنندگان خودروهای لوکس معمولا خود را درگیر کسب و کارهای موازی با بازار شدیداً رقابتی آنها نمی کنند، اما تا کنون اخباری در خصوص تلاش تعدادی از کمپانی های خودروسازی برای ورود به دنیای اسمارت فون ها، تنها قطعه ای از تکنولوژی که تقریبا در دست هر فردی دیده می شود، شنیده ایم. شاید اینکه از کمپانی های خودروسازی معروف و سرشناس انتظار معرفی اسمارت فونی را داشته باشیم خیلی معقول نباشد، اما نمی توانیم کتمان کنیم که بدمان نمی آید موبایلی که طراحی این کمپانی هاست و لوگوی آن ها را بر خود دارد را از نزدیک ببینیم. در این صورت، شاید شما هم مشتاق باشید که بدانید اگر کمپانی فرانسوی خودروهای لوکس بوگاتی قصد طراحی و عرضه یک اسمارت فون را داشت، چه محصولی را روانه بازار می کرد.

چند روز پیش بود که شنیدیم لندروور همکاری را با شرکت انگلیسی Bullitt آغاز کرده و قصد دارد طراحی یک اسمارت فون را آغاز کند. این اسمارت فون از طراحی زیبایی برخوردار خواهد بود و احتمالا مخاطبین آن بیشتر افراد ماجراجویی خواهند بود که به دوچرخه سواری و کوهنوردی و فعالیت های مشابه علاقه دارند. این اسمارت فون از فناوری خاص طراحی کمپانی لندروور بهره خواهد برد و دارای اپلیکیشن هایی است که قابلیت اتصال به خودروهای لندروور را دارند. با در نظر گرفتن ورود لندروور به این عرصه، قبول این امر که بوگاتی هم قصد دارد وارد این حوزه شود زیاد سخت نخواهد بود. اخیرا بلاگی به نام “Designe by Hege” نمایی از طرح مفهومی اسمارت فونی را منتشر کرد که دارای نشان و طراحی خاص بوگاتی است. این بلاگر که از این اسمارت فون به عنوان Bugatti Chronos نام برده، این پرسش را برای ما مطرح می کند که آیا بوگاتی که به سبک طراحی خاص، زیبایی، قدرت و سرعت محصولات خود شهرت دارد قصد دارد با معرفی یک اسمارت فون ارتباط خود را با مشتریانش هر چه مستحکم تر سازد. این بلاگر تصاویری از این طرح مفهومی از تمام زوایا منتشر کرده و همچنین به ویژگی ها و مشخصات آن نیز در بلاگ خود اشاره کرده است.


Bugatti Chronos دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن کواداچ دی، دوربین اصلی 23 و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. فضای حافظه داخلی 64 گیگابایت است که با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است. 4 گیگابایت فضای رم و باتری 4020 میلی آمپر ساعتی را نیز باید به مشخصات این گوشی افزود. این گوشی احتمالا در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری متالیک و قهوه ای روشن عرضه خواهد شد. در پنل جلویی گوشی خبری از دکمه هوم نیست، ولی این دکمه بر روی پشت گوشی و بین دکمه های تنظیم صدا و زیر لنز دوربین پشتی قرار گرفته که سنسور اثرانگشت هم بر روی آن تعبیه شده است. بر روی این دکمه لوگوی بوگاتی می درخشد. بر روی پنل پشتی فلش LED و خروجی چهار بلندگوی کوچک نیز دیده می شود. در مجموع، این اسمارت فون علاوه بر برخورداری از ویژگی هایی قدرتمند و قابل توجه، از زیبایی که از بوگاتی انتظار می رود نیز بهره می برد.

 

 

بوگاتی

 

 

بوگاتی

 

 

بوگاتی

 

 

بوگاتی

 

 

بوگاتی

 

بوگاتی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.