کمپانی شیائومی امروز به طور رسمی از دوربین اکشن جدید خود به نام Yi ۴K Actin Camera ۲ رونمایی کرد.

شیائومی از دوربین Yi ۴K Action Camera ۲ رونمایی کرد؛ رقیبی تازه‌ نفس برای دوربین‌های گوپرو

کمپانی شیائومی امروز به طور رسمی از دوربین اکشن جدید خود به نام Yi 4K Actin Camera 2 رونمایی کرد.

شیائومی که در حال حاضر به عنوان یکی از دو غول تولیدکننده تجهیزات الکترونیکی در چین و پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشی های موبایل در جهان محسوب می شود، نسخه جدیدی را به خانواده دوربین های اکشن خود اضافه کرد و امیدوار است که بتواند با قیمت مناسب و مشخصات قابل قبولی که در دل این دوربین جای داده است، بخش قابل توجهی از این بازار را از آن خود کند. با تک شات همراه باشید.

جدای از مشخصات فنی قابل قبولی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، برگ برنده این دوربین در قیمت 249.99 دلاری آن است که تقریباً معادل نصف قیمت دوربین Hero کمپانی گوپرو است که هم اکنون در بازار به فروش می رود.

این دوربین از سنسور 16 مگاپیکسلی IMX377 سونی با قابلیت ضبط ویدیو 60 فریم بر ثانیه با کیفیت 1080p بهره می برد و این در حالیست که دوربین Hero تنها از سنسور 5 مگاپیکسلی برخوردار است و از قابلیت ضبط ویدیو با نرخ 30 فریم بر ثانیه بهره می برد.

از سویی دیگر، دوربین شیائومی به حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز شده و این میزان حافظه در دوربین گوپرو، 33 گیگابایت است. در خصوص وزن دوربین نیز باید گفت که شیائومی بهتر عمل کرده است به طوری که محصول خود را با وزن 72 گرمی در مقایسه با وزن 11 گرمی Hero روانه بازار خواهد کرد.

در واقع، این دوربین نسخه بروزرسانی شده مدل سال گذشته این شرکت است و از مشخصات دیگری همچون پردازنده Ambarella A9، نمایشگر لمسی 2.19 اینچی با تراکم پیکسل 330ppi و باتری 1400 میلی آمپر ساعتی با قابلیت ضبط ویدیو با نرخ 30 فریم بر ثانیه به مدت 110 دقیقه و با کیفیت 4K برخوردار است.

ناگفته نماند که امکان ضبط ویدیو با کیفیت 1080p و 720p نیز وجود دارد. طول عمر باتری این لپ تاپ در حال استند بای 8 ساعت و در حالت فیلمبرداری به طور پیوسته، 2 ساعت است.

ویژگی دیگر این دوربین، قابلیت ضبط تصاویر آهسته است به طوری که می تواند ویدیوهای 720p را با نرخ فریم 240 فریم بر ثانیه ضبط کند که نتیجه منجر به تولید ویدیویی خواهد شد که با 10 درصد سرعت معمولی اجرا خواهد شد. ناگفته نماند که فیلم برداری در حالت حرکات آهسته با رزولوشن 1080p، با نرخ فریم 120 فریم برثانیه ضبط خواهد شد.

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم پیش فروش این دوربین از هم اکنون و با قیمت 249.99 دلار آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.