قدس آنلاین - ایلام: معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: کسری اعتبارات مورد نیاز طرح های راهسازی استان ایلام تأمین می شود.

کسری اعتبارات طرح های راهسازی ایلام تأمین می شود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، غلامرضا شافعی صبح امروز (چهارشنبه) در بازدید از طرح های راهسازی ایلام همچون پروژه راهسازی کنجانچم (ایلام – مهران) با بیان اینکه برای تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه های راهسازی استان ایلام تلاش می کنیم، اظهارداشت: در تلاش هستیم تا منابع مورد نیاز این طرح را از منابع مختلف از جمله منابع دولتی، استفاده از توان سرمایه گذاری بخش خصوصی و خرید خدمت دولت از سرمایه گذاران تأمین کنیم.

وی با اشاره به اهمیت راه ارتباطی کرمانشاه  - ایلام – کربلا، افزود: باید تلاش شود با جذب منابع لازم نسبت به اتمام پروژه های راهسازی ایلام- کرمانشاه اقدام کنیم.

عبدالهاشم حسن نیا معاون سازمان راهداری کشور نیز در جریان این بازدید گفت: منابع لازم برای بهسازی و روکش آسفالت ۲۰ کیلومتر از مسیر ایلام – صالح آباد را تامین می کنیم.

گفتنی است معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور امروز به همراه استاندار و سایر مسئولان کشوری و استانی از پروژه های راهسازی در مسیرهای ایلام- مهران، ایلام - سرابله – حمیل و ایلام- ایوان- اسلام آباد (تونل قلاجه ) بازدید می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.