سرپرست باشگاه استقلال به خبر کاهش قرارداد بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

واکنش افشارزاده به کاهش قرارداد بازیکنان استقلال

به گزارش قدس آنلاین، بهرام افشارزاده در خصوص اینکه گفته می‌شود نمایندگان سازمان بازرسی و گروهی ویژه برای بررسی وضعیت قراردادها روز گذشته به محل باشگاه استقلال آمده‌اند گفت: این موضوع اصلا چیز عجیبی نیست و نمایندگان سازمان بازرسی مدتهاست است به همه باشگاه‌ها سر می‌زنند.

وی افزود: حتی نماینده‌ای از وزارت ورزش هم به باشگاه استقلال آمده بود و تمامی مسائل را مورد بررسی قرار داد. سه چهار ماه پیش استارت این کار خورد و قرا رشد تمام صورت وضعیت‌های مالی و مسائل مختلف باشگاه‌ها زیر ذره‌بین وزارت ورزش باشد.

وی تاکید کرد: نمایندگان سازمان بازرسی و وزارت ورزش به اکثر باشگاه‌ها سر می‌زنند و حتی به سایر فدراسیو‌ن‌ها هم رفته و مثلا ممکن است به فدراسیون شمشیربازی، گلف و خیلی از فدراسیون‌ها سر زده و امور آ‌نان را بررسی کنند.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون قرارداد امین حاج محمدی و رقم دریافتی بالای این بازیکن صحبت می‌شود گفت: حاج محمدی سال گذشته با استقلال قراردادی امضا کرده بود که باید برای سال دوم 20 درصد به رقم قرارداد وی اضافه می‌شد. این قرارداد سال گذشته امضا شده و ربطی به عملکرد این بازیکن در فصل گذشته ندارد و همان زمان که قرارداد امضا شد این بند در آن گنجانده شده بود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است رقم قرارداد بعضی از بازیکنان استقلال کسر شود گفت: ما نمی‌توانیم قراردادها را کسر کنیم اما باید برخی از بازیکنان را صدا بزنیم و با آنها کنار بیاییم. در هر صورت چون قرارداد بین باشگاه استقلال و بازیکنان مربوطه امضا شده فقط باید رضایت بازیکنان گرفته شود.

وی همچنین در خصوص شرایط تیم استقلال گفت: خودتان دیدید که تیم شرایط خوبی پیدا کرد و نسبت به هفته اول بهتر بازی کرد. من مطمئن هستم در بازی هفته آینده شرایط استقلال بهتر خواهد شد و امیدوارم مقابل چشم هوادارانمان به برتری برسیم. از تماشاگران هم می‌خواهم جمعه یکصدا استقلال را تشویق کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.