رئیس جمهور با بیان اینکه شرط موفقیت در هر اقدام و عمل ما تامین رضایت مردم است، گفت: اگر ما امروز در این جایگاه هستیم نه برای ریاست بر مردم بلکه برای خدمتگزاری و جلب رضایت مردم است.

موفقیت در تثبیت سلامت جامعه منوط به تامین سلامت محرومین و فقرا است

مسعود پزشکیان عصر امروز شنبه در آیین افتتاح بیمارستان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اقدام بنیاد امور بیماری‌های خاص در احداث این بیمارستان در یکی از مناطق محروم تهران را ارزشمند و شایسته قدردانی دانست و گفت: یکی از مسائل مورد تاکید ما در ایام انتخابات لزوم توجه به محرومین و شنیدن صدای بی‌صدایان بود و احداث این بیمارستان در یکی از محروم‌ترین نقاط شهر تهران نشان می‌دهد که رییس بنیاد امور بیماری‌های خاص مستقل از دولت‌ها به این مهم توجه ویژه‌ای داشته‌اند.

رییس جمهور در ادامه رفع نیازها و حل مشکلات اقشار کم برخوردار جامعه را از جمله مهم‌ترین وظایف حاکمیت برشمرد و افزود: میزان ارزش عملکرد مسئولان به میزان دغدغه‌مندی و توجه آنها به رفع مشکلات مردم به‌ویژه محرومین، بی‌صدایان و دور افتادگان است.

پزشکیان با اشاره به نقش تعیین‌کننده مردم در برهه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌ویژه در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: نباید چنین مردمی به بوته فراموشی سپرده شوند بلکه باید با خدمت بی‌منت در جهت رفع نیازها و مشکلات آنها تلاش کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه انقلابی بودن در کسب رضایت‌مندی مردم معنا می‌شود، افزود: امروز هر کسی که ادعای انقلابی بودن و دغدغه خدمت صادقانه به مردم را دارد میدان برای او باز است.

وی همچنین با بیان اینکه شرط موفقیت در هر اقدام و عمل ما تامین رضایت مردم است اظهارداشت: اگر ما امروز در این جایگاه هستیم نه برای ریاست بر مردم بلکه برای خدمتگزاری و جلب رضایت مردم است و هرکس نیز در این مسیر تلاش کند با تمام وجود از او پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

رئیس جمهور در ادامه ضمن گرامی‌داشت یاد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خدمات ماندگار ایشان به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بی‌تردید خدمات و زحمات ماندگار مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی باید مورد ارج‌گذاری و قدردانی قرار گیرد.

وی در ادامه موفقیت در تامین و تثبیت سلامت جامعه را منوط به تامین سلامت محرومین و فقرا دانست و گفت: دولت چهاردهم خود را در این زمینه مسئول و موظف می‌داند و از هیچ تلاشی در خدمت‌رسانی به محرومین جامعه فروگذار نخواهد کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر می‌خواهیم ایران در میان دیگر کشورها سرآمد و بهترین باشد، نه به حرف و ادعا بلکه به اقدام و تلاش ما بستگی دارد تصریح کرد: برای سربلندی ایران و عزتمندی مردم عزیزمان باید همه با هم و مستقل از نگرش‌های سیاسی و گرایشات قومی و مذهبی تلاش کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.