قدس آنلاین - گیلان - مهرناز زمین افشان :علیرضا قانع با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در دهه کرامت اظهار داشت: این برنامه ها به مناسبت دهه کرامت در راستای ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و همچنین تبیین سجایای اخلاقی و سیره ائمه اطهار(ع) از ولادت حضرت معصومه (س) تاولادت حضرت امام رضا (ع)برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری برنامه های متنوع در دهه کرامت خبر داد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه نشست های زیادی با حضور شهردار محترم رشت برای انجام بهتر برنامه ها برگزار شد تصریح کرد: برنامه‌های مصوب این جلسات با حداقل هزینه‌ انجام خواهد شد.

قانع برپایی نمایشگاه سوغات، صنایع دستی و خوراک، برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی بقعه خواهر امام در روز تجلیل از امام زادگان و بقعه متبرکه را از برنامه های دهه کرامت عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی مخصوص بانوان و بازی های بومی محلی، مسابقه کتابخوانی ویژه پرسنل شهرداری، مسابقات دوی استقامت و دوی سرعت و مسابقه پیامکی «دل نوشته به امام رئوف» از دیگر برنامه های دهه کرامت خواهد بود.

وی به همایش دختران نجابت ویژه خانواده های کارمندان شهرداری اشاره کرد و گفت: این همایش به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سالن آتش نشانی برگزار می شود و با جشن و مسابقه و اهدای جوایز همراه خواهد بود.

قانع جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در بقعه متبرکه خواهر امام (ع) و جشن ولادت حضرت امام رضا (ع) را از برنامه های این دهه عنوان کرد و اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه عکس با عنوان «ضریح مهربانی»، همایش زنان در مسیر توسعه پایدار، استقبال از کاروان خدام رضوی و همایش صبحگاهی و پیاده روی بانوان همراه با تست سلامت و توزیع بروشور در پارک های مفاخر، بانوان، قدس، ملت، دانشجو از دیگر برنامه های دهه کرامت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال بتوانیم نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌های منسجم‌تری را در میدان شهرداری رشت در دهه کرامت برگزار کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.