قدس آنلاین-تبریز: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز از اجرای طرح «نشاط فضای سبز» در سطح پارکها و بوستان های مختلف تبریز خبر داد.

اجرای طرح «نشاط فضای سبز» در پارکها و بوستان های مناطق ۱۲ گانه تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز به نقل از  سازمان پارکها و فضای سبز تبریز، مهندس محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: سومین طرح از برنامه ارتقا سلامت شهری جمعه – 22 مرداد – در پارکها و بوستان های سطح تبریز برگزار می شود.

حسن زاده با تاکید بر اینکه اجرای این طرح با هدف هماهنگی در نظافت و پاکیزگی فضاهای سبز تبریز است، ادامه داد: گام سوم "برنامه جامع ارتقاء سلامت شهری" با مشارکت معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز، سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز و مناطق 12 گانه شهرداری تبریز اجرا می شود.

وی با اشاره به جزئیات این طرح یادآور شد: شستشوی درختان و درختچه ها و پاکسازی بوستان ها و فضاهای سبز شهری ، دو رویکرد اساسی در اجرای طرح نشاط فضای سبز است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز تصریح کرد: برنامه جامع ارتقاء سلامت شهری تبریز مشمول بر 25 مرحله بوده که این مراحل به تناوب ضرورت و نیاز شهر به اجرا در می آید.

حسن زاده یادآور شد: این طرح در ادامه برنامه ریزی های معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز تحت عنوان آدینه پاک اجرا می شود که با اجرای این طرح که به شکل هماهنگ در تمامی مناطق 12 گانه شهر تبریز و در قالب "طرح آدینه پاک" اجرایی خواهد شد شهروندان عزیز شاهد آراستگی و نظافت کلان شهر تبریز در حد مطلوب تری خواهند بود.

وی با بیان اینکه در این بین نظافت و شستشوی درختان و پاکسازی بوستان ها با توجه به قرار گرفتن در فصل پر گردشگر سال از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: سازمان پارکها و فضای سبز تبریز با آماده سازی و تجهیز پارکها و بوستان های تبریز تابستان امسال به استقبال گردشگران و مسافرین تابستانی رفته است که با اجرای طرح نشاط فضای سبز، تلاش برای تحقق این رویکرد هر چه بیشتر ملموس می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.