قدس آنلاین – یزد: فیلم سینمایی «دلبری» ساخته سیدجلال دهقانی‌اشکذری کارگردان یزدی و «هنگامه» به کارگردانی امیر داسارگر از ۳۰ مرداد به مدت پنج روز در پلاتو حوزه هنری یزد اکران می شود.

اکران «دلبری» و «هنگامه» در پلاتو حوزه هنری یزد از امروز

به گزارش قدس آنلاین از یزد، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری یزد از اکران فیلم سینمایی «دلبری» به نویسندگی و کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری فیلم‌ساز جوان یزدی و فیلم داستانی «هنگامه» به کارگردانی امیر داسارگر در پلاتو حوزه هنری یزد خبر داد و گفت: این فیلم ها از 30 مرداد تا سوم شهریور عصرها از ساعت 17 الی 19:30 به نمایش در می آید.

علیرضا غفاریان با بیان اینکه اکران این فیلم‌ها در راستای اهداف خانه فیلم این مرکز است که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده، افزود: حضور عموم برای تماشای این آثار آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود، به حوزه هنری یزد مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: فیلم سینمایی «دلبری» با موضوع دفاع مقدس، دومین فیلم بلند سید جلال دهقانی اشکذری است که به تهیه کنندگی مشترک سید محمود رضوی و حوزه هنری به روی پرده می‌رود.

غفاریان ادامه داد: این فیلم با بازی هنگامه قاضیانی، آتیلا پسیانی، عباس غزالی، محمدرضا شیرخانلو، مهسا هاشمی و مهدی عطاران، ملودرامی اجتماعی است که روایت تازه‌ای از دفاع مقدس را بیان می کند. قصه این فیلم درباره زنی به نام طوبی است که در شب مراسم عروسی خواهرزاده‌اش اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.