قدس آنلاین/ هادی زهرایی: امام جمعه قوچان در جمع مدیران ادارات شهرستان قوچان گفت: مشکل کارخانه کاشی و دوچرخه سازی قوچان به بحران تبدیل می شود .

مشکل کارخانه کاشی و دوچرخه سازی قوچان به بحران تبدیل می شود

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم طباطبایی گفت:مشکل کارگران کارخانه کاشی و دوچرخه نیاز به اقدام فوری دارد و چگونه می توان به کارگرانی که یک سال حقوق خود را دریافت نکرده اند بگوییم صبر کنید تا مشکل این واحدها حل شود.

وی ادامه داد: مسئولین باید نیاز کارگران را بصورت اورژانسی حل کنند و خود را جای کارگران قرار دهند.ما منکر اقدامات انجام شده نیستیم اما حل  این مسائل زمان نمی شناسد و باید فوری مشکل کارگران حل شود.وی ادامه داد: کارگری که با حضور در دفتر ما اشک می ریخته که یکسال حقوق دریافت نکرده است به او بگوییم در حال اقدام است  مانند گرسنه ای است که بگوییم اجازه بدهید گندم بکاریم، درو کنیم، آرد شود و آن را تبدیل به نان کنیم و آن را به شما بدهیم. آیا این اقدام درست است؟

وی اظهار داشت:  زمانی که کارگر نیاز دارد ،باید  یک اقدام فوری برای رفع نیاز او انجام شود.

*مسئول اگر انقلابی نباشد،شایستگی مسئولیت را ندارد

امام جمعه قوچان در ادامه گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، مسئولین باید انقلابی باشند و انقلابی کسی است که دلسوز ،پرتلاش و خود را وقف مردم کند و در همه جا حضور داشته باشد. مسئول اگر انقلابی نباشد، شایستگی مسئولیت را ندارد.

وی با انتقاد از عدم حضور مسئولین شهر در مراسم ملی و مذهبی گفت: یکی از برنامه های مهمی که در سال یکبار برگزار می شود ، مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) است و حق امام را نمی توانیم ادا کنیم ،چون مارا زنده کرد، احیا کرد و تمام ارزشها را به ما داد و در مراسم ارتحال امام که نگاه می انداختیم فقط چند تن از مسئولین حضور داشتند و کسانی که مسئولیت پذیرفته اند باید مومن به این اعمال باشند.

*عزل و نصب های در قوچان بر اساس جناح و جناح بندی است

حجه الاسلام و المسلمین طباطبائی ادامه داد: علی رغم تلاشها برای برچیده شدن جناح و جناح بندی در این شهر، متاسفانه هنوز عزل و نصب مدیران بر اساس جناح و جناح بندی است. و آیا مسئولی که فقط شش ماه سمتی در یک اداره دارد انگیزه ای برای کار کردن دارد ؟

وی ادمه داد: طی این چند ساله مدیران زیادی جابجا شده اند که بدون اطلاع من و حتی به قول عامیانه یک تعارف خشک و خالی هم نکرده اند که اگر نظر من را می خواستند به نفع آنها بود  که اگر مخالفت می کردیم چه بسا به نفع آنها بود و اگر مسئول را تایید می کردیم در گرفتاری این مسئول من هم شریک می بودم.

وی تصریح کرد: وقتی که ناپخته یک مسئول منصوب می شود تمام هجمه ها به سمت مسئول روانه می شوند. و باید مسئول تمام توان و زمان خود را برای مقابله با مخالفین صرف کند واین مسئول کی خدمت خواهد کرد؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.