قدس آنلاین- تبریز: معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با تقویت و برگزاری گسترده جشنواره تئاتر ارسباران می‌توان آن را به‌صورت بین‌المللی برگزار کرد.

جشنواره تئاتر ارسباران را می‌توان به‌صورت بین‌المللی برگزار کرد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علی مرادخانی  امروز در آیین اختتامیه دهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران با تأکید بر حمایت از ظرفیت‌های هنری منطقه ارسباران اظهار داشت: خوشبختانه با دستورات لازم برای احیای مجموعه فرهنگی هنری اهر در بازسازی این مجموعه، تلاش‌ها و پیگیری‌های مردم، هنرمندان و مسئولان منطقه نتیجه داده و الحمدالله با وجود آسیب جدی مجتمع فرهنگی هنری شهرستان در زلزله سال 91 امروز شاهد مرمت و بازسازی این مجموعه و اجرای اختتامیه این جشنواره در همین محل هستیم.

وی، گفت: انشاالله دست‌اندرکاران این جشنواره با رفع نواقص و آسیب‌شناسی ضعف‌ها، شاهد رشد و تعالی این جشنواره در سال‌های آتی باشند.

این مقام مسئول، فعالان عرصه هنر را انسان‌های تلاشگر و شایسته برشمرد که همیشه همت و تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و کشور بکار گرفته و با خلق آثار هنری فاخر منشاء افتخار و سربلندی برای کشورمان بوده‌اند.

مرادخانی ضمن قدردانی از برگزاری بسیار خوب این جشنواره و استمرار قدرتمند آن در 10 سال متوالی بر تلاش بیشتر برای ارتقای کمی و کیفی و تعدد آثار با اطلاع‌رسانی مناسب تأکید کرد و توصیه بر تلاش بیشتر در خلق آثار دینی و آئینی را یادآور شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.