سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که احمدی نژاد باید از توصیه های رهبر معظم انقلاب تبعیت کند، گفت: با سابقه تقابل و قهری که از دولت گذشته سراغ داریم امیدواریم وی به توصیه های حضرت آیت الله خامنه ای گوش دهد و در انتخابات ورود پیدا نکند.

امیدواریم احمدی نژاد به توصیه های رهبری گوش دهد و در انتخابات ورود پیدا نکند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، بهرام پارسایی با تاکید بر این که رهبر معظم انقلاب، خیر و صلاح مملکت را می خواهند و تشخیص ایشان کارشناسی شده است، اظهار داشت: احمدی نژاد که همواره ادعای تابعیت از رهبری را داشت، این جا در عمل نشان دهد، گرچه ما سابقه تقابل و قهر را در دولت قبل دیده ایم، ولی امیدواریم که این مساله دیگر تکرار نشود و ما شاهد این لجاجت ها نباشیم.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بیانات و توصیه های رهبر معظم انقلاب باید همیشه مدنظر همه باشد و همگان باید توصیه های معظم له را لحاظ کنند زیرا ایشان مصالح کشور را در نظر می گیرد.
پارسایی یادآور شد: اگر احمدی نژاد بیانات رهبر معظم انقلاب را استماع کرده نباید دیگر در انتخابات ورود پیدا کند، زیرا امروز همگان بر این نکته تاکید دارند که دیگر نباید دو دوره قبلی در کشور تکرار شود .
وی با بیان این که مردم ایران در دو دوره گذشته ضربه سختی خوردند، افزود: ما دیگر نباید شاهد مشکلاتی که در دولت قبل به وجود آمد، باشیم. کشور با روی کار آمدن دولت روحانی به ثبات رسیده است و ما شاهد سیاست های مثبتی از سوی آقای روحانی در کشور هستیم.
سخنگوی فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: امروز سیاست های کشور خصوصا در عرصه سیاست خارجی مورد حمایت رهبر معظم انقلاب است، ما باید روند حرکت این دولت را ادامه دهیم زیرا اگر دولت های نهم و دهم تکرار شود، مشکلات عدیده سیاسی در کشور ایجاد می شود و ما دوباره به پله اول بر می گردیم و شاید هم وضعیت بدتر از این شود.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در درس خارج فقه در تشریح مطلبی که روز گذشته به نقل از ایشان منتشر شده است، گفتند: یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه صلاح حال خود آن شخص و صلاح حال کشور به ایشان گفتم که شما در فلان قضیه شرکت نکنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.