قدس آنلاین- بجنورد،دبیر کمیته پدافند غیر عامل مخابرات خراسان شمالی گفت : مانور قطع برق در مرکز مخابرات استان ، همزمان با سراسر کشور با موفقیت اجرا شد.

مانور قطع برق در مخابرات خراسان شمالی با موفقیت اجرا شد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سید جلال ملکشی اظهار داشت: رزمایش سراسری مانور قطع برق مراکز حساس و مهم مخابراتی کشور همزمان با هفته پدافند غیرعامل و همراه با سایر مراکز استانی در یکی از مراکز مخابرات منطقه خراسان شمالی از جمله در شهرستان بجنورد به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد : جهت اجرای مانور یاد شده به محض قطع جریان برق در مرکز تلفن شهری 30 هزار شماره ای امام علی (ع) بجنورد به منظور پایدارماندن ارتباط در مرکز تلفن فوق، دیزل ژنراتور در کمتر از 2 دقیقه روشن وعملیات تا زمان وصل مجدد برق شهری با موفقیت کامل برگزارشد.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته توسط مسولین و کارشناسان این مرکز بویژه اعضای کمیته پدافند غیر عامل شرکت مخابرات ایران و منطقه خراسان شمالی ، گفت: خوشبختانه با برپایی اینگونه رزمایشها علاوه بر ایجاد آمادگی فنی وعملیاتی وسنجش میزان آمادگی تجهیزات مخابراتی وپرسنل در زمان بروز بحران ، میزان کارایی مدیریتی نیز مورد سنجش قرار گرفته و نقاط قوت وضعف در راستای رفع مشکلات احتمالی مورد شناسایی قرار می گیرد

انتهای خبر/..

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.