سرمربی تیم فوتبال استقلال اولویت فعلی این تیم را تمدید قرارداد بازیکنان فعلی دانست.

منصوریان: اولویت‌مان تمدید قرارداد بازیکنان فعلی است/ جپاروف به استقلال برمی‌گردد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا منصوریان پس از دیدار شامگاه شنبه تیمش برابر صبای قم به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی گفت: بازی پرحوصله و سختی را گذراندیم و خیلی صبور بودیم که توانستیم به برتری برسیم. صبا ضدحملات خوبی داشت و می‌توانست خطرناک باشد. ما فقط با یک روز تمرین به این بازی آمدیم. به همین خاطر برنامه ما این بود که صبر و حوصله در دستور کارمان بود.

وی افزود: شرایط ما و صبا تقریبا نزدیک به‌هم بود چرا که آنها برای سقوط نکردن می جنگیدند و ما هم برای رسیدن به جایگاه دومی. با این حال از بازیکنانم راضی هستم که صبور و حوصله داشتند. این پیروزی را به هواداران تبریک می گویم. از امید ابراهیمی هم تشکر می کنم که امروز یک رهبر واقعی درون زمین بود. مدیریت درون زمین او خیلی به ما کمک کرد. 

منصوریان ادامه داد: اتحاد تیمی ما درون زمین و روی سکوها کمک کرد تا بتوانیم این پیروزی را با برتری به پایان برسانیم. ضمن اینکه اخراج بازیکن صبا هم خیلی به ما کمک کرد.

وی در مورد اینکه افتخاری اعلام کرد برای فصل بعد به بازیکنان زیادی نیاز نداریم گفت: اظهارات مدیرعامل محترم دقیقا ایده کادر فنی استقلال است. ما بازیکنان جوانی را پرورش دادیم تا به اینجا رسیدیم. الان نسل خوبی را در فوتبال شاهد هستیم و برای فصل آینده باید قرارداد همه بازیکنانی که داریم را تمدید کنیم. اولویت ما این است که ابتدا با بازیکنان خودمان تمدید کنیم و بعد هم جباروف و روزبه چشمی به ما اضافه خواهند شد.

منصوریان در خداحافظی رضا عنایتی گفت: او از جمله بازیکنان بزرگ استقلال است که زحمت زیادی برای این تیم کشیده است. رضا خیلی علاقمند به استقلال است. وظیفه ما بود که در مراسم خداحافظی عنایتی از هواداران استقلال حضور داشته باشم. ضمن اینکه این صحنه مرا یاد روز خداحافظی خودم انداخت. خداحافظی از این هوادار بسیار سخت است. برای عنایتی در مسئولیت جدیدش آرزوی موفقیت می کنم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازی با تراکتورسازی و خستگی بازیکنانش گفت: تیم‌هایی که درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند نمی توانند خود را از این خستگی جدا کنند. به هر حال در این مراحل باید با تیم هایی بازی کنیم که شاید ۹ روز استراحت می کنند اما تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با فاصله کم بازی می کنند. برای این مشکل برنامه داریم و سیستم چرخشی را پیاده خواهیم کرد تا بازیکنان خیلی خسته نشوند. واقعا کار سختی است.

وی در مورد اینکه آیا برای فصل بعد جباروف را می خواهید گفت: مطمئن جایی که می توانستیم جباروف را بفرستیم سپاهان بود که تیم حرفه‌ای است. به همین خاطر او را برای سه تا چهار ماه به سپاهان فرستادیم و با احترامی که برای این تیم قائل هستیم تمایل داریم که جباروف را برای خودمان حفظ کنیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.