تهیه کننده برنامه تلویزیونی «قرار» در گفت‌وگو با قدس آنلاین اظهار کرد: سعی کردیم با تولید این برنامه و همچنین دعوت مهمانان به آستان علی ابن موسی الرضا(ع) قرار دل هایِ بی قرار باشیم

حضرت زهرا(س) مادرانه ترین مادر برای من بود/ برنامه «قرار»؛ دوایِ درد بی قراران

برنامه زنده و ترکیبی "قرار" ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به تهیه‌کنندگی مهسا محمدی از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود. به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، این ویژه برنامه با محوریت بررسی زندگی و سیره حضرت زهرا (س) و رابطه آن با زندگی بانوان موفق و تاثیرگذار جامعه از حرم مطهر رضوی پخش می شود. همچنین در بخش دیگر این ویژه برنامه، شعرخوانی بانوان از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

محمدی، تهیه کننده برنامه تلویزیونی «قرار» از تولید این برنامه ویژه ایام و مناسبت های مذهبی گفت و افزود: وجه تمایز این برنامه با سایر برنامه ها این است که تمامی عوامل آن همگی خانوم هستند. محوریت اصلی برنامه حضور بانوان و زنان تاثیرگذار جامعه است،بانوانی که با وجود مشغله های بسیار زیاد همه ابعاد زندگی خود را مدیریت می کنند.

وی از کلیشه ای نبودن این برنامه گفت و بیان کرد«قرار» قصه بانوانی است که امام رضا(ع) و حضرت زهرا(س) نقطه طلایی زندگی آن ها هستند و این برنامه در تلاش است که پلی برای شنیده شدن قصه های دلنشین این بانوان باشد. ما قصد داریم قشر جوان و نوجوان هم جذب برنامه شوند و تا حدودی هم در این راه موفق بوده ایم.

این تهیه کننده برنامه تلویزیونی به ویژه برنامه های «قرار» اشاره کرد و گفت: شب گذشته خانومی به برنامه آمد که آمریکایی الاصل بود و در 13 سالگی به همراه مادرش مشرف به دین اسلام می شوند و از آمریکا به ایران و شهر مشهد مهاجرت می کنند. ایشان الگوی خود در زندگی را حضرت زهرا(س) می دانست و از جمله فعالیت هایی انجام می دهد، تبلیغ دین اسلام است. مهمان امشب برنامه همسر شهید توسلی هست و به دلیل اینکه حاج قاسم به منزل ایشان رفته بودند، این قسمت از برنامه در ارتباط با سالگرد شهادت سردار سلیمانی پخش می شود. مهمان سه شنبه 6 دی این برنامه خواهر شهید محرابی هستند که ایشان یک مجمع خواهران شهید تشکیل دادند و از این طریق هر نوجوان با یک شهید آشنا می کنند. در همه قسمت های برنامه و گفت وگو ها به فراخور مناسبت ها، به سیر زندگی حضرت زهرا(س)، الگو بودن ایشان می پردازیم.
حضرت زهرا(س) مادرانه ترین مادر برای من بود/ برنامه «قرار»؛ دوایِ درد بی قراران
وی به نام «قرار» که اشاره به دل های بی قرار دارد، گفت: ما سعی کردیم با تولید این برنامه و همچنین دعوت مهمانان به آستان علی ابن موسی الرضا(ع) دل های بی قرار را به آرامش برسانیم.

محمدی ادامه داد: همه ی ما در خانواده خود، افرادی را داریم که الگو هستند و قصه شنیدنی دارند. شاید این افراد حتی با یک کلمه یا جمله قادر به الگوسازی باشند. مهمترین هدف این است که بتوانیم با برنامه «قرار»، آگاهی، آرامش و پنجره ای جدید برای همه خصوصا نوجوانان و جوانان باز کنیم تا از این طریق تاثیرگذار باشیم. بسیاری از مخاطبین این برنامه استقبال بسیار خوبی داشتند و همین که بتوانیم دل های آن ها را روانه بارگاه رضوی کنیم و شرایط زیارت رسانه ای و مجازی را برا آن ها مهیا کنیم، خدا را شاکریم.
حضرت زهرا(س) مادرانه ترین مادر برای من بود/ برنامه «قرار»؛ دوایِ درد بی قراران
وی از مادرانگی حضرت زهرا(س) گفت و افزود: برای به ثمر نشستن این برنامه قطعا سختی های خودش را برای یک خانم داشت اما مطمئن هستم دست ایشان پشت من و این برنامه بود که توانستم موفق شوم و یقین دارم که بسیار خوب در حق من مادری کردند.

خبرنگار: محدثه رضایی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.