در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.

دردناک‌ترین عکس سال: رونالدو با یک پیراهن بنجل!

به گزارش قدس آنلاین، اگر بخواهیم دردناک‌ترین تصاویر روز آخر سال 2022 را نام ببریم، یکی قطعا تصویر رونالدو با پیراهن النصر بود. دردناک به خاطر ترکیب رنگ هایش که می توانید نمونه اش را در بازارچه های هفتگی پیدا کنید. از تلویزیون هم می شد حدس زد که پیراهن، جنس و کیفیت پایینی دارد.

حتی پیراهن تیم های محلی نیز از آن بهتر بود. با این حال دردناک تر از هر چیزی این بود که این پیراهن قرار است به تن آدم اشتباهی برود. کسی که نتوانست پایانی خوش برای دوران فوتبال استثنایی اش رقم بزند. انتقال رونالدو به فوتبال آسیا را نمی توان با انتقال ژاوی، اینیستا و رائول به تیم های این قاره مقایسه کرد. برای رونالدو در هیچ تیم بزرگ و سطح اول اروپایی جایی نبود؛ اول به این خاطر که کسی نمی توانست او و خواسته هایش را تحمل کند و دوم اینکه پیشنهادات مالی به او به خاطر سن بالایش، در پایین تر سطح بود. این در حالی است که رونالدو همچنان خود را پادشاه فوتبال می داند و احتمالا با همین تصور نیز به النصر رفته است. شاید اگر رونالدو حتی کمی با واقعیت روبرو می شد و به جای آسمان ها به زمین می آمد، می توانست تیمی پیدا کند که حداقل پیراهن مناسبی به او پیشنهاد می داد.

شوی متئو لاهوز در نوکمپ

متئو لاهوز در شب سال نو نمایشی از یاد نرفتنی در نوکمپ اجرا کرد. دربی کاتالونیا به خاطر داوری لاهوز تبدیل به یکی از برنامه های سرگرم کننده تلویزیون در آخرین روز سال شد. حس هیستریک لاهوز به حدی رسیده بود که در یک دستش کارت زرد داشت و در دیگری قرمز و به هر بازیکنی می رسید یک کارت نشان می داد. او کم مانده بود به توپ و تیر دروازه هم کارت بدهد! لاهوز از همان زمانی که مورینیو او را بهترین داور اسپانیا نامید، تمام شد. تاثیر داوری لاهوز در متوقف شدن بارسا اندک بود ولی در هر صورت او کاری کرد که بارسا در هیاهوی بازی گم شود و قدرت زدن گل برتری را از دست بدهد. آن هم در دیداری که قبل از گل تساوی اسپانیول، کاملا تحت کنترل داشت. در پایان بازی نام لاهوز به تیتر درشت در همه رسانه ها تبدیل شد و بار دیگر ثابت شد او از عهده بازی های بزرگ بر نمی آید. در لیگی که سرنوشت قهرمانی اش احتمالا در روز پایانی مشخص خواهد شد، هر سوتی می تواند تعیین کننده باشد، به خصوص که رئال مادرید قادر است در بدترین روزش، از هیچ، همه چیز بسازد.

همان رئال همیشگی

در اولین بازی پس از جام جهانی، رئال مادرید تفاوتی با ذات همیشگی اش نداشت. رئال را حتی در بدترین روزش هم به سختی می توان شکست داد. در دیداری که وایادولید شاید بهترین بازی فصلش را انجام داد و تا قبل از گل های بنزما، چند مهار تیبو کورتوا مانع گلزنی وایادولید شده بود، رئال مثل همیشه پیروز شد. رئال در روزهای بدش همیشه آویزان کورتوا می شود و این دروازه‌بان هم به ندرت شما را ناامید می کند.

روبرتو پالومار: سردبیر مارکا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.