معاون سیاسی دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا بر بازخوانی تفکرات و اندیشه ها،شیوه ها، خصلتها و آموزه های امام خمینی (ره) در جامعه تاکید کرد.

آموزه‌های امام خمینی باید در جامعه بازخوانی شود

به گزارش قدس خراسان، سردار سرتیپ دوم رسول سنایی راد روز یکشنبه در آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در خواف اظهار کرد: امام خمینی (ره) به عنوان شاگرد بزرگ مکتب اسلام ناب محمدی توانست نه تنها در کشور ما یک انقلاب بزرگ را به سرانجام برساند بلکه توانست با تکیه بر مردم و بر خلاف بسیاری از انقلاب های نافرجام نظام جمهوری اسلامی را پایه گذاری کند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: بسیاری از قدرت ها که انقلاب اسلامی ایران و پیام آن را برای خودشان خطر ساز می‌دیدند به مقابله با ما برخاستند با این وجود توانستیم نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کنیم و به سایر ملت های مظلوم الهام دهیم که می‌توانند برابر دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

وی افزود: امروز مقاومت اسلامی با تاسی از افکار و اندیشه های امام راحل و انقلاب اسلامی در جهان و از جمله منطقه گسترش یافته است.

سنایی راد کرد: برگزاری گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در شهر خواف که اهل سنت و تشیع با حفظ اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می کنند تجلی نوعی بصیرت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.