دو دیدار پایانی هفته هشتم لیگ برتر فوتبال عصر امروز برگزار می‌شود که سه نماینده آسیایی فوتبال ایران در این دو بازی به میدان خواهند رفت.

پرسپولیس به دنبال صدرنشینی در مرداب انزلی

نخستین بازی امروز از ساعت 15 میان نساجی و سپاهان در قائمشهر برگزار خواهد شد. جایی که دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم شرایطی کاملاً متفاوت دارند؛ به طوری که جایگاهشان در جدول لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بیانگر این موضوع است. مهدی رحمتی که حالا حمایت مالک نساجی را پشت سر خود می‌بیند، امیدوار است با کشیدن ترمز سپاهان قدری از شرایط بحرانی این روزهای تیمش خارج شود. سپاهان نیز برای اینکه از کورس مدعیان عقب نیفتد فقط به سه امتیاز وطنی قائمشهر می‌اندیشد.

*ملوان-پرسپولیس؛ فقط پیروزی

اما در دیگر بازی امروز پرسپولیس تهران دیگر نماینده کشورمان در آسیا به انزلی سفر کرده تا از ساعت 16 مقابل ملوانی قرار گیرد که پنج هفته است طعم شکست را نچشیده و آخرین بار در هفته دوم مقابل شاگردان نکونام مغلوب شده است. شاگردان یحیی گل محمدی کار سختی برای پیروزی بر قوهای سفید انزلی و بازگشت دوباره به صدر دارند، ولی اگر می‌خواهند در پایان هفته هشتم باز هم صدرنشین لیگ باشند، چاره‌ای جز پیروزی بر شاگردان تارتار ندارند. ملوان هم با توجه به اینکه سه امتیاز این دیدار ممکن است آن‌‍‌ها را به رده سوم برساند، به راحتی تسلیم مردان گل‌محمدی نخواهند شد. به طورحتم با توجه به شرایط ملوان و پرسپولیس در جدول رده‌بندی، پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار حساس می تواند برای هر دو تیم بسیار حائزاهمیت باشد؛ چراکه کسب نتیجه مساوی در این دیدار بیشتر به سود دیگر مدعیان قهرمانی این لیگ همچون استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و ذوب آهن اصفهان است زیرا با توقف پرسپولیس، تیم استقلال در صدر جدول باقی خواهد ماند و فاصله امتیازی دیگر مدعیان نیز با پرسپولیس کاهش خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.