۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 935333

سومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین با موضوع هم افزایی و نقش آفرینی همه جانبه در عرصه بین‌المللی آغاز به کار کرد.

سومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین با موضوع هم افزایی و نقش آفرینی همه جانبه در عرصه بین‌المللی دقایقی قبل با حضور صدها نفر از مقامات لشکری و کشوری و مدیران کل امور بین‌الملل وزارتخانه‌ها و دانشگاه‌های کشور آغاز به کار کرد.
در این نشست سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، حجت الاسلام محسن قمی معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، خالد خدومی نماینده جنبش حماس ایران و ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران سخنرانی می‌کنند.

 این اجلاس توسط معاونت بین‌الملل سازمان بسیج امروز؛ روز ۲۳ آبانماه در مجموعه سازمان بسیج مستضعفین از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح با مشارکت معاونت‌های بین الملل وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، ارگان‌ها، دانشگاه‌ها و روسای آنها و فعالان بین‌الملل و رسانه‌های محور مقاومت برگزار می شود و با شعار محوری « فلسطین محور مقاومت، غزه نماد استقامت» نامگذاری شده است.

در این اجلاس از سفیران کشورهای محور مقاومت سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و یمن دعوت شده‌ است و در پایان بیانیه‌ای صادر و موضع رسمی مجموعه بسیج و همه معاونت‌های بین‌الملل سازمان‌ها اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.