۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 1004695

با توجه به رشد مضاعف تکنولوژی و گسترش دائمی خدمات آنلاین، امکان خرید اینترنتی برای بسیاری از افراد میسر شده است؛ به‌طوری‌که شما به راحتی می‌توانید هر وسیله‌ای را از سایت‌های فروشگاهی خارجی سفارش دهید و کالای مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

چگونه داخل ایران از سایت علی اکسپرس خرید کنیم؟

شاید این موضوع طی چندین سال پیش عجیب و سخت به نظر می‌رسید، اما در حال حاضر امری عادی است و افراد به راحتی می‌توانند کالای مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین خرید کنند.
یکی از بهترین سایت‌هایی که امکان خرید اینترنتی از آن وجود دارد، علی اکسپرس است که البته برای خرید از این سایت نمی‌توانید به‌طور مستقیم اقدام کنید. ناگفته نماند که خرید از علی اکسپرس سخت نیست؛ اما بدون کمک شرکت بازرگانی حرفه‌ای، دردسرهایی به همراه دارد. به نظر شما چطور می‌توان از این سایت خرید انجام داد؟
سایت علی اکسپرس برای خرید کالاهای خارجی
علی اکسپرس نوعی بازار جهانی تجارت الکترونیک محبوب و پرطرفدار است. متاسفانه در این سایت نیز کلاهبرداری‌هایی رخ می‌دهد؛ به همین دلیل باید اقدامات محتاطانه را در نظر بگیرید. توصیه ما این است که برای خرید از این سایت، بی‌گدار به آب نزنید و تنها بر اساس اطلاعات شخصی خود اقدام نکنید.
در نظر داشته باشید که علی اکسپرس درواقع زیرمجموعه‌ای از گروه علی باباست که از زمان راه‌اندازی آن در سال 2010، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای تجارت الکترونیک در جهان محسوب می‌شود. علی اکسپرس نیز همانند علی بابا دارای غرفه‌های متعدد است که هریک از افراد فروشنده، کالاهای مورد نظر خود را با قیمت دقیق آن‌ها در معرض نمایش می‌گذارند.
توجه داشته باشید که علی اکسپرس نیز همانند هر پلتفرم فروشگاهی دیگری علاوه بر فروشندگان معتبر ممکن است دارای فروشندگانی باشد که برای سرمایه شما و جیب خریداران کیسه دوخته‌اند. شما باید از شرکت معتبری در این زمینه کمک بگیرید تا اقدامات محتاطانه را برای خرید ایمن در اختیارتان قرار دهد.
خرید از سایت علی اکسپرس
سایت علی اکسپرس نیز همانند ای بی (eBay) کار می‌کند. این پلتفرم محصولات تولیدی خود را به فروش نمی‌رساند، بلکه شرایطی ایجاد کرده است تا شرکت‌ها و کارخانه‌های کوچک یا مستقل در چین بتوانند کالاهای خود را به‌طور مستقیم در اختیار مشتریان سراسر جهان قرار دهند.
در نظر داشته باشید که محصولاتی که در سایت علی اکسپرس قابل مشاهده هستند، قابل تعویض و تغییر نخواهند بود؛ شما باید تنها همان کالا را دریافت و خریداری کنید. خبر خوب اینکه برای خرید از این سایت هیچ محدودیتی وجود ندارند و شما حداقل مقدار سفارش نخواهید داشت.
در ضمن برای اطمینان از کیفیت کالا نمی‌توانید انتظار داشته باشید که فروشندگان این سایت نمونه‌ای رایگان در اختیارتان قرار دهند. تنوع وسایل و قیمت ارزان انواع کالاهای این سایت، جذاب‌ترین ویژگی آن به‌شمار می‌آیند. بر اساس گزارش‌های به‌دست‌آمده، قیمت کالاهای این سایت در مقایسه با سایر خرده‌فروشی‌ها بسیار کمتر است.
آیا من می‌توانم از علی اکسپرس خرید کنیم؟


 چگونه داخل ایران از سایت علی اکسپرس خرید کنیم؟


به خاطر داشته باشید که خرید از علی اکسپرس برای همه آزاد است؛ البته شما بدون کمک شرکت بازرگانی معتبر، توانایی خرید مستقیم را نخواهید داشت. درواقع، شما می‌توانید برای خرید اقدام کنید، اما این احتمال وجود دارد که سرمایه خود را از دست بدهید؛ زیرا برخی از فروشندگان کلاهبردار هستند.
از نظر کمیت، محصولاتی که در این سایت و سایت علی بابا ارائه می‌شوند، چندان متفاوت نیستند. به عبارت دیگر هریک از افراد می‌توانند کالاهای این سایت را در مقادیر کم و زیاد سفارش دهند و آن‌ها را از طریق شرکت بازرگانی تحویل بگیرند. نگران نباشید؛ فرآیند خرید از این سایت خیلی ساده است.
از این رو شما نیز می‌توانید بعد از تکمیل فرم ثبت سفارش خود منتظر بمانید تا محصول دلخواهتان را تحویل بگیرید. شرکت بازرگانی معتبر در این زمینه شما را همراهی می‌کند تا تامین‌کننده معتبری بیابید، یوان یا مبلغ مورد نظر را حواله کنید و کالای خریداری‌شده را در خاک ایران تحویل بگیرید.
امن‌ترین روش برای خرید از سایت علی اکسپرس
با توجه به اینکه فروشندگان چینی به‌طور معمول متقلب هستند، شما نمی‌توانید بدون هیچ شناختی پول را واریز کنید و منتظر کالای باکیفیت خریداری‌شده خود بمانید. بنابراین بهتر است به دنبال روشی امن باشید تا کالای مورد نیاز خود را دریافت کنید. بهترین روش برای خرید امن از سایت علی اکسپرس، کمک گرفتن از تیم وانیکس است.
این تیم با توجه به کالای مورد نیاز شما، محصولات باکیفیت را پیدا می‌کند و سپس نمونه آن‌ها را تحت بررسی کیفی دقیق قرار می‌دهد. در ادامه شما می‌توانید مبلغ را به ریال یا دلار پرداخت کنید تا وانیکس آن را تحت حواله در اختیار تامین‌کننده قرار دهد.
خبر خوب اینکه وانیکس شرکت حمل‌ونقل نیز محسوب می‌شود و وسایل شما را به راحتی از کشور چین به خاک ایران وارد می‌کند. حتی این تیم قوی می‌تواند کالای خریداری‌شده شما را در کشور چین نگه‌داری و ذخیره کند؛ زیرا 2 انبار در شهرهای گوانگ‌ژو و هنگ‌کنگ دارد.
به‌طور کلی، برای خرید امن از این سایت فروشگاهی آنلاین سعی کنید خودتان اقدامی انجامی ندهید و قبل از تکمیل قرارداد و واریز پول، از ارزش کالا و اعتبار فروشنده مطمئن شوید. برای این منظور تیم وانیکس در کنار شما خواهد بود.
خرید از علی اکسپرس به سرمایه زیاد نیاز دارد؟
علی اکسپرس بخشی از شبکه بزرگ عمده‌فروشان چین است که محصولات آن را به‌طور معمول به شکل عمده می‌خرند. به دلیل فروش عمده، قیمت این سایت فروشگاهی در مقایسه با بقیه سایت‌ها ارزان‌تر و پایین‌تر است. در ضمن برخی از فروشندگان حاضر در این سایت تولیدکننده هستند.
از آنجایی که تولیدکننده‌ها رقابت سختی با یکدیگر دارند، شما می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین کالای مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین با قیمت مناسب بخرید. هرچه واسطه‌های حاضر در معامله کمتر باشند، بدون شک شما برای خرید از این سایت به سرمایه زیادی نیاز نخواهید داشت.
البته شما برای خرید از این سایت به سرمایه نیاز دارید، اما این سرمایه چندان زیاد نیست؛ زیرا بسیاری از هزینه‌های خرید و واردات کاهش می‌یابند و همین موضوع به نفع شما خواهد بود. بنابراین با سرمایه کم خود سعی کنید شرکت بازرگانی معتبری بیابید؛ سپس برای خرید از سایت علی اکسپرس اقدام کنید.


چگونه داخل ایران از سایت علی اکسپرس خرید کنیم؟


خرید از سایت علی اکسپرس با سایت ایرانی
شرکت بازرگانی وانیکس یکی از بهترین شرکت‌های بازرگانی حاضر در حوزه خرید از سایت علی اکسپرس است که می‌تواند با سرمایه اندک شما بهترین خرید و امن‌ترین شرایط را برایتان ایجاد کند. این شرکت علاوه بر حواله یوان، توانایی ارسال کالا از کشور چین تا ایران را دارد و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید، می‌توانید هزینه حمل را پرداخت کنید.
وانیکس در زمینه واردات از چین و خرید از سایت علی اکسپرس تمام سعی خود را به‌کار گرفته است تا بتواند رضایت مشتریان را جلب کند. برای مثال این شرکت به ازاء کالای خریداری‌شده شما، چک تضمین در اختیارتان قرار می‌دهد تا در صورت هر نوع تاخیر غیرموجه، شما به زحمت و دردسر نیفتید. با کمک وانیکس، تجربه خریدی لذت‌بخش و پرسود را برای خود رقم خواهید زد.برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این مجموعه با آدرس 1xholding.com مراجعه نمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.