پیشنهاد سردبیر

معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: عملکرد بانوان ایران در بازی‌های پارالمپیک پاریس بسیار خوب بود و شاهد افتخارآفرینی آنها در این رویداد بودیم.

کاظمی‌پور: کاروان جوان بانوان ایران، پاسخ اعتماد ما را به خوبی داد

مریم کاظمی‌پور در حاشیه ورود آخرین گروه کاروان «فرزندان ایران» از پارالمپیک پاریس به تهران، با اشاره به اینکه نتایج به دست‌آمده در این دوره از بازی‌ها در بخش بانوان بسیار خوب و اثرگذار بود، گفت: اتفاق خوبی که امسال در کاروان جوان‌شده ما رخ داد، این بود که ورزشکاران اعزامی به خوبی پاسخ اعتمادی که به آنها شد را دادند و با عملکرد خوب خود مدال‌های ارزشمندی را برای ایران به ارمغان آوردند.

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: در این بازی‌ها مدال نقره ارزشمند در پاراتکواندو را داشتیم و در پاراتیراندازی با کمان نیز نماینده ایران ۲ بار پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورد. همچنین در پارادوومیدانی هاجر صفرزاده بسیار خوش درخشید و با اقتدار سه بار پیاپی رکورد آسیا را جابه‌جا کرد. افتخارآفرینی ساره جوانمردی هم در تاریخ پارالمپیک را هم نباید از یاد برد چراکه او یکی از بهترین ورزشکاران ما در ادوار این بازی‌هاست و بارها نام و پرچم ایران را به اهتزاز درآورده است.

هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک ٧ تا ١٨ شهریور در پاریس برگزار شد. کاروان ورزش ایران با نام «فرزندان ایران» و ۶۵ ورزشکار در ١٠ رشته در این دوره بازی‌ها شرکت کرد.این کاروان با ٢٥ مدال شامل ٨ طلا، ١٠ نقره و ٧ برنز در جایگاه چهاردهم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.