سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: اعضای کمیسیون قضایی مجلس امروز با دادستان کل کشور دیدار و پیرامون مسائل فی مابین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اعضای کمیسیون قضایی مجلس با دادستان کل کشور دیدار کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، محمد علی اسفنانی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی  گفت: اعضای کمیسیون قضایی مجلس امروز با حجت‌الاسلام منتظری دیدار و پیرامون مسائل مربوط به روابط بین کمیسیون و دادستانی کل کشور بحث و گفت‌وگو کردند.

وی افزود: بعد از انتصاب حجت‌الاسلام منتظری به دادستانی کشور این اولین دیدار اعضای کمسیون با وی بود و در این جلسه ارتباط نزدیک بین کمیسیون قضایی و قوه قضائیه از جمله دادستانی کل کشور و اختیاراتی که در قوانین موجود به ویژه قانون ایین دادرسی کیفری جدید برای دادستانی کل کشور در نظر گرفته شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اختصاص ردیف اعتباری مستقل در بودجه سالیانه برای دادستانی کل کشور از دیگر موضوعات بحث در این جلسه بود و موضوع ارتباط دادستانی کل کشور با کمیسیون قضایی در کنار سایر مجموعه‌های قوه قضائیه جهت بهتر شدن قوانین و رفع ایرادات و اشکالات موجود مطالبی در این دیدار مطرح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.