قدس آنلاین:جاجرم-سید محمد رسول حسینی:امام جمعه جاجرم گفت:۱۳ آبان روز تجلی دوباره آزادگی ورهایی از استکبار ملت ایران بود.

۱۳ آبان روز تجلی دوباره آزادگی است

به گزارش قدس آنلاین از جاجرم،حجت الاسلام موسوی در مراسم راهپیمایی ۱۳ ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان دانش آموز گفت: رمز پیروزی ما برائت از یزیدیان زمان است و یزیدیان زمان ما امریکا و اسراییل هستند .

وی افزود:امروز اهل نفاق با نفوذ می خواهند به انقلاب واسلام ضربه وارد کنند و م باید با هوشیاری از ارمانهای نظام وانقلاب پاسداری نماییم.

وی خاطر نشان کرد:امریکا مصداق بارز دروغ کویی ونفاق است همچنان که بارها چهره خبیث خود را با آتش زدن کتاب خدا و.. به همگان نشان داده است.

موسوی در ادامه افزود: شعار مرگ برامریکا و اسراییل ریشه قرانی دارد و امروز نیز که ملتهای اسلامی شعار مرگ برامریکا و اسرایل سر می دهند برگرفته از ریشه قرانی ان است .

تا زمانی که شعار مرگ برامریکا برپاست تسلط امریکا برماممکن نیست اما متاسفانه عده ای غرب گرا ونفوذی بدنبال آن هستند تا این شعار را کم رنگ کنند اما این را باید بدانند امروز شعار فرزندان روح الله وسید علی مرگ بر آمریکا واسراییل است واین شعار را بالاترین ذکر برای خود می دانند  و دشمنان اسلام هرگز نمی توانند این شعار را از ذهن ما پاک کنند.

وی افزود: سیاست ما سیاست آشتی ناپذیری با آمریکا است وانقلاب بدون برائت از آمریکا انقلاب نیست و اسارت است وعزت ما در سایه ایستادگی ومقابله با استکبار جهانی ودرراس انها امریکا واسراییل است.

وی افزود: بعد از برجام شاهد بدعهدی های آمریکا بوده ایم که این نه تنها سخن رهبر معظم انقلاب است بلکه  سخن زحمت کشان مذاکره کننده  هسته ای است که بارها در مجامع بین المللی اعلام کرده اند که امریکا قابل اعتماد نیست وبه دتعهدات خود عمل نکرده است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.