ما تمام تلاش خودمان را به خرج می دهیم که ورزشگاه آزادی مهیای برگزاری بازی های این دو نماینده فوتبال کشورمان شود، اما اگر این اتفاق رخ ندهد باید دوستان فکری دیگری بردارند تا مشکلی از این بابت آنها را تهدید نکند.

ایمن سازی ورزشگاه آزادی مهمتر است یا میزبانی پرسپولیس و نساجی؟! / آیا بازسازی نیوکمپ و سانتیاگو برنابئو هم همین شکل است!

به گزارش قدس آنلاین، انتشار گزارش دیروز روزنامه قدس در خصوص احتمال از دست رفتن امتیاز میربانی نمایندگان ایرانی از بازی های خانگی به دلیل شرایط فیزیکی ورزشگاه آزادی با واکنش های فراوانی همراه بود اما آنچه مسلم است با در نظر گرفتن وضعیت کنونی این ورزشگاه و حجم گسترده عملیات عمرانی بعید است به سادگی کنفدراسیون فوتبال با برگزاری بازی های آسیایی در این ورزشگاه موافقت کند.

ولی با این وجود یکی از مسوولان ارشد وزارت ورزش و جوانان در واکنش به انتقادات صورت گرفته نسبت به عملیات عمرانی صورت گرفته در این ورزشگاه عنوان کرد: خیلی عجیب است انگار نه انگار منتقدان تا قبل از آغاز عملیات عمرانی مدعی بودند امکان ریزش سکوها وجود دارد و باید در اسرع وقت این استادیوم بازسازی شود، ما هم به محض اتمام مسابقات پروژه بازسازی را آغاز کردیم، حالا این وسط نقش وزارت ورزش و جوانان در قبال این ماجرا چیست که این حجم از انتقادات به ما وارده شده است در حالی که در موارد مشابه در کشورهای صاحب سبک اروپایی نیز همین اتفاق رخ می دهد اما این همه جار و جنجال به پا نمی شود!

وی که تمایلی به ذکر نامش نداشت، در ادامه گفت: شاید باور نکنید اما کلا سه روز در هفته برای تیم عملیاتی ما زمان وجود دارد که پروسه بازسازی را طی سه شفیت کاری دنبال کنیم موضوعی که به هیچ عنوان استاندارند نیست، اما به دلیل همزمانی بازی های لیگ برتر باید کلیه امکانات عملیاتی از ورزشگاه خارج و به محل دیگری منتقل شود تا شرایط برگزاری بازی انجام شود در غیر این صورت اصلا امکان برگزاری بازی وجود ندارد.

این مقام آگاه در ادامه افزود: همین الان در اسپانیا ورزشگاه نیوکمپ در حال بازسازی است، ورزشگاه سانتیگو برنابئو نیز در حال بازسازی است؛ آیا آنجا هم هر سه روز یک بار کارگاه عوامل فنی و مهندسی را جمع آوری می کنند تا بازی های لالیگا انجام شود، و بلافاصله بعد از بازی دوباره کارگاه برپا می شود؟ حالا من از شما می پرسم دقیقا نقش وزارت ورزش و جوانان در این پروسه چیست؟ ما یا باید ورزشگاه را بازسازی کنیم یا نه به همین وضعیت آن را رها کنیم؟ اگر بناست ورزشگاه را بازسازی کنیم نمی توانیم که هزار و یک اتفاق دیگر را در کنار این اتفاق در همان لوکیشن ایجاد کنیم!

وی در ادامه توضیح داد: امروز خیلی ها ادعا می کنند که ما جواب کنفدراسیون فوتبال آسیا را چه بدهیم؟ در پاسخ این افراد باید بگویم که اگر خدای ناکرده یک بحران جدی در ورزشگاه آزادی رقم می خورد، چه کسی باید پاسخگو باشد، پس طبیعی است که موضوع بازسازی بایستی با جدیت دنبال می‌شد. اگر ما در حوزه زیر ساخت دچار مشکل هستیم نباید چشم روی همه واقعیت ها ببندیم بلکه باید با نگاهی منطقی درست اظهارنظر کنیم تا مردم با همه واقعیت ها رو به رو شوند؟!

این مقام مسوول در ادامه گفت: الان مشکل آماده نبودن ورزشگاه وطنی نساجی قائمشهر به ما چه ارتباطی دارد که بایستی ما پاسخ مدیران باشگاه نساجی را بدهیم؟ ما حتی در قبال پرسپولیس هم تعهدی نداریم چون آنها بایستی در طول این سالها به سراغ ایجاد زیر ساخت می رفتند، وظیفه وزارت ورزش و جوانان استادیوم ساختن برای استقلال و پرسپولیس نیست، بلکه ما باید به فکر همه خانواده ورزش باشیم نه اینکه وزارت ورزش و جوانان در خدمت استقلال و پرسپولیس باشد.

این مقام مسوول در پاسخ به این پرسش که با در نظر گرفتن شرایط کنونی و  اندک زمان باقیمانده تا برگزاری بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما تمام تلاش خودمان را به خرج می دهیم که ورزشگاه آزادی مهیای برگزاری بازی های این دو نماینده فوتبال کشورمان شود، اما اگر این اتفاق رخ ندهد باید دوستان فکری دیگری بردارند تا مشکلی از این بابت آنها را تهدید نکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 0
    اینکه ناراحتی نداره شما استقلال و پرسپولیس رو بدین خصوصی تا استادیوم و زیرساخت رو درست کنه،اگ نمیدین مثل بچه ادم کارتو درست انجام بده