کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش دما تا صبح فردا (پنجشنبه) در سطح استان خراسان رضوی ادامه دارد.

روند کاهش دما تا صبح فردا در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، تا ساعات بعدازظهر امروز کماکان افزایش سرعت باد و وقوع بارش هایی پراکنده بویژه در نواحی شمالی و شرقی استان پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: ضمن اینکه روند کاهش دما تا صبح فردا در سطح استان ادامه دارد به طوری که امشب در مناطق کوهستانی و شهرهای سردسیر استان حداقل دمای شبانه به کمتر از صفر درجه سلسیوس می رسد.

وی گفت: همچنین طی امشب تا اوایل وقت فردا ، بویژه در نواحی سردسیر و کوهستانی شمال و شرق استان، تشکیل مه و کاهش دید رخ خواهد داد.

آهنگرزاده وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس را طی فردا پنجشنبه در پاره ای نقاط مه صبحگاهی در طول روز صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با احتمال گردوغبار، از اواخر وقت افزایش ابر پیش بینی کرد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس خنک ‎ترین و سرخس با بیشینه دمای ۳۰ درجه سلسیوس گرم‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد مقدس به ترتیب ۱۰ و ۲۲ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین میزان بارش و سرعت وزش باد نیز از ایستگاه هواشناسی سرخس به ترتیب با ۹.۲ میلیمتر و ۷۹ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.