فرماندار مشهد گفت: حضور در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، دو عرصه مهم شکرگزاری از نعمت انقلاب اسلامی است.

حضور در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، شکرگزاری نعمت انقلاب است

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری، چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی در بخش رضویه شهرستان مشهد اظهار کرد: حضور در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، دو عرصه مهم شکرگذاری از نعمت انقلاب اسلامی است.

فرماندار مشهد حضور تمام عیار در راهپیمایی ۲۲ بهمن را دهن کجی به دشمنان انقلاب اسلامی بیان و تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند تا با ایجاد روحیه ناامیدی موجب کاهش مشارکت و حضور مردم در راهپیمایی و انتخابات پیش رو شود.

وی با اشاره به خدمات و پروژه‌های در حال اجرا گفت:  با وجود مشکلات و نقص‌هایی که در برخی حوزه‌ها همچون معیشت مردم وجود دارد، ولی خدمت‌رسانی در اوج است.

داوری، صادرات محصولات فرآوری شده به جای خام‌فروشی و توسعه توریسم سلامت را از جمله دستاوردهای انقلاب بیان و خاطرنشان کرد: در حالی که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها چند منطقه مشهد گازرسانی بود، تا شهریور سال ۱۴۰۳ هیچ روستای بالای ۲۰ خانوار بدون بهره‌مندی از نعمت گاز طبیعی در شهرستان مشهد وجود نخواهد داشت.

فرماندار مشهد، عزت و اقتدار کشور را از مهمترین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را درهم شکسته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.