دیدار تیم‌های استقلال و ملوان در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی ۲بر ۲ خاتمه پیدا کرد.

تساوی زیبا در قزوین، var به نفع استقلال

تیم‌های استقلال و ملوان امروز (جمعه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان به مصاف یکدیگر رفتند.

استقلال در دومین هفته متوالی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف ملوان رفت، آبی‌پوشان پس از پیروزی در بازی نخست امیدواری زیادی داشتند تا به برتری رسیده و در هفته‌ای که رقیب سنتی‌شان متوقف شده است فاصله امتیازی شان را با پرسپولیس به عدد ۴برسانند.

ملوان که با جذب بازیکنان سرباز تیمی پر ستاره را تشکیل داده در هفته اول از سد کل گهر گذشت و به دنبال خلق شگفتی بزرگ بود.

دقیقه ۷: اشتباه فاحش رافائل سیلوا باعث شد تا دروازه استقلال باز شود، مدافع برزیلی توپ را به رضا غندی پور تقدیم کرد تا این بازیکن با حرکتی تماشایی آرمین سهرابیان را از جریان بازی خارج کرده و با شوتی فنی توپ را به تور سید حسین حسینی بچسباند.

دقیقه ۹: ضربه محمد حسین اسلامی به شکل خطرناکی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: پاس عالی جلال‌الدین ماشاریپوف به رامین رضاییان رسید اما شوت او توسط فرعباسی در دو مرحله مهار شد.

دقیقه ۲۰: ارسال دیدنی و تماشایی رامین رضاییان از سمت راست در دهانه دروازه با سر آرمان رمضانی برخورد کرد و توپ به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه ملوان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: سرنگونی آرنان رمضانی در محوطه جریمه ملوان باعث شد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد، رامین رضاییان پشت توپ ایستاد و دروازه ملوان را باز کرد.

دقیقه ۳۴: پاس در عمق ماشاریپوف به آرمان رمضانی رسید و این بازیکن فرصت بسیار مناسبی برای باز کردن دروازه ملوان پیدا کرد، شوت رمضانی پس از برخورد به پای مدافع ملوان دور شد.

دقیقه ۴۲: علی‌رضا کوشکی از اشتباه مدافعان ملوان استفاده‌ کرد و توپ را به ماشاریپوف پاس داد اما ضربه آرام این بازیکن به راحتی در دستان فرعباسی قرار گرفت.

دقیقه ۱+۴۵: شوت امید نورافکن درردو ضرب توسط سید حسین حسینی مهار شد.

دقیقه ۴۸: ارسال رامین رضاییان با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد اما توپ به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۰: ضربه بلند آرمین سهرابیان به رامین رضاییان رسید و این بازیکن نیز با سانتر تماشایی آرمان رمضانی را صاحب موقعیت کرد ولی فرعباسی با واکنش خوب خود اجازه باز شدن دروازه ملوان نداد.

دقیقه ۶۲: ارسال کرنر رامین رضاییان با ضربه سر سهرابیان همراه شد اما توپ به شکل خطرناکی از،تیرک عمودی دروازه ملوان به خارج رفت.

دقیقه ۶۳: محمد عمری با حرکتی تند و تیز خود وارد محوطه جریمه استقلال شد که ضربه او را ابتدا حسینی برگشت داد اما در ادامه توپ به رضا جعفری رسید تا به راحتی و ضربه ای آرام دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 72: ارسال کرنر رامین رضاییان به پشت مدافع ملوان برخورد کرد و پیش از ورود توپ به درون دروازه، فرعباسی این ضربه را مهار کرد.

دقیقه 74: ارسال کرنر بازیکنان استقلال و ضربه سر رضاییان از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: پس از ارسال کرنر جلال‌الدین ماشاریپوف آرمین سهرابیان مدافع پیش تاخته استقلال در محوطه جریمه ملوان توسط مدافعان این تیم سرنگون شد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد، var پنالتی استقلال را تایید کرد و رامین رضاییان برای دومین پشت توپ قرار گرفت و آن را تبدیل به گل کرد.

این مسابقه پر هیجان و زیبا در نهایت با تساوی ۲بر ۲ به پایان رسید تا استقلال و ملوان امتیازات را در قزوین میان خود تقسیم کنند.

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، رافائل سیلوا(،گائل کاکوتا)، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، آرش رضاوند(زبیر نیک نفس)، علیرضا کوشکی(دیدیر اندونگ)، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی

ترکیب ملوان:

حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور(امیررضاافسرده)، امید نورافکن، نیما انتظاری، رضا میرزای(سجاد بازگیر)، صادقی(رضاجعفری)، رضا غندی‌پور(سهیل فداکار) و محمد عمری(میلاد باقری)

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.