مدیر روابط عمومی اداره برق کاشان درباره علت قطعی برق گسترده در کاشان توضیحاتی را ارائه داد.

علت قطعی برق گسترده در کاشان چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین، ظهر امروز شماری از شهروندان در شهرستان کاشان از قطع برق در برخی از نقاط کاشان خبر داده بودند که این موضوع را از سوی مسئولان اداره برق این شهرستان پیگیری کردیم.

سجاد ایجادی ، علت قطع برق امروز در برخی از نقاط کاشان را مصرف بیش از اندازه اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به شدت گرفتن گرما مصرف برق به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده بود.

وی در بیان آثار افزایش قابل توجه برق در شهرستان کاشان ابراز داشت: پست فوق توزیع یا همان فشار قوی به علت بار بالای شبکه قطع شد که منجر به قطعی در برخی از نقاط کاشان شد.

ایجادی گفت: علاوه بر بار بالای شبکه برق در شهرستان کاشان، شکستن درختان اکالیپتوس در شهرک مدخل شهر نیز منجر به پارگی و قطع سیم و خارج شدن مدار خط توزیع و قطعی برق شد.

مدیر روابط عمومی اداره برق شهرستان کاشان در بیان آثار افزایش مصرف برق و تحمیل مصرف بالای برق تصریح کرد: این حادثه به خطوط انتقال برق شوک وارد کرده و باعث اختلال و فیوز سوزی در چند نقطه و خاموشی شد.

وی با بیان اینکه پس از اعلام قطعی، نیروهای امدادی اداره برق بلافاصله در محل حاضر می‌شوند، تصریح کرد: با تلاش نیروهای امدادی این اداره، وصل مجدد پس از دقایقی از قطعی برقرار می‌شود.

ایجادی تاکید کرد: از شهروندان درخواست داریم با مدیریت مصرف و عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف، در ساعات اوج گرما صرفا از وسایل سرمایشی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.