دو ستاره پرسپولیس و تراکتور در نهایت از لیست بزرگسالان این دو تیم خارج شدند.

خروج دو ستاره از لیست بزرگسال تراکتور و پرسپولیس!

به گزارش قدس آنلاین فدراسیون فوتبال ایران پیش از شروع پنجره نقل و انتقالاتی سهمیه لیست بزرگسالان تیم‌ها را یک بازیکن افزایش داد و همچنین با بازگرداندن سهمیه زیر ۲۵ ساله، امکان استفاده از دو بازیکن بیشتر را به آنها داد تا به خصوص نمایندگان ایران در آسیا امکان بهتری برای تقویت خود داشته باشند.

با این حال فدراسیون برای استفاده از سهمیه زیر ۲۵ ساله دو شرط را هم تعیین کرد: «اینکه این بازیکنان فصل گذشته در لیست امید (زیر ۲۳ ساله) بوده و همچنین قرارداد بازیکنان از فصل گذشته جاری باشد».

در ابتدا تصور می‌شد که هر دو شرط باید صادق باشد، اما حالا استعلام باشگاه‌های لیگ برتری نشان می‌دهد که وجود یک شرط هم کافی است و این نفرات می‌توانند به لیست زیر ۲۵ ساله راه پیدا کنند.

به این ترتیب دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور موفق شدند دو بازیکن خود را از لیست خارج کرده و به عنوان سهمیه زیر ۲۵ ساله ثبت کنند تا جا برای خرید یک بازیکن بزرگسالان شود.

امیرحسین حسین‌زاده و اوستون اورونوف دو بازیکنی هستند که مشمول این بند از قوانین نقل و انتقالات ایران شدند و با خروج از لیست بزرگسالان پرسپولیس، معافیتی ویژه را بدست آوردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.