امام جمعه بجنورد با انتقاد از افزایش بی‌سابقه قیمت اجاره مسکن در استان گفت: مسئولان متولی باید افسار این موضوع را بکشند.

انتقاد امام جمعه بجنورد از افزایش سرسام‌آور اجاره مسکن؛ مسئولان چه می‌کنند؟‌

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز در آئین نماز جمعه اظهار داشت: افزایش اجاره بهای مسکن در استان تا ۴ برابر، به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی افزود: در مرحله اول مردم خودشان نباید سخت‌گیری کرده و باید به هم رحم کنند. این ترحم به بندگان خدا در زندگی‌ها تاثیرگذار است.

امام جمعه بجنورد گفت: در مرحله باید مسئولان به تکلیفشان عمل کرده و بررسی کنند که چرا اجاره بهای مسکن در استان تا این بالا رفته است؟

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به برگزاری پرشور آئین عزاداری محرم استان‌ گفت: دشمن برای تحریم و تشویش در عزاداری‌ها تلاش بسیاری داشتند. از سوی دیگر برای ایجاد مشکلات امنیتی در هیئات عزاداری هم تلاش داشتند که با هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی خنثی شد.

نوری، هیئت‌های عزاداری را محل تمرین و فراگیری ظلم‌ستیزی و تولی و تبری دانست و تصریح کرد: هیئت‌ها باید آسیب‌های عزاداری را هم شناسایی و آن موارد جزئی را نیز حل کنند.

وی با اشاره برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در استان گفت: دواعش می‌خواستند بقاع متبرکه و اعتقادات دینی مردم را از بین ببرند. آن‌ها می‌خواستند کل منطقه را نابود کنند که این مدافعان حرم آنان را از منطقه بیرون راندند.

امام جمعه بجنورد گفت: قدردان همه شهدای دفاع از حرم هستیم.

وی به روز خبرنگار اشاره و گفت: از خبرنگاران می‌خواهیم در کارشان امانت‌دار، مسئولیت پذیر و تزریق کننده روحیه امید در کشور باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.